Interview with an American from Chicago

Dunja is interviewing an American exchange student from Chicago. Her name is Tatiana and she spends her fall semester in Freiburg. It’s not her first experience in Germany but she tells us what she likes most about the country but also why she thinks Germans can be a little awkward from time to time.

Ein Beitrag von Dunja Höferline.

Tandem Teaching
Interview with an American from Chicago

Über Seminarproduktion

In Seminaren an der PH-Freiburg lernen Studierende das Radiomachen. Die Produktionen finden im Tandem mit KollegInnen aus den Fachwissenschaften oder solo von MedienpädagogInnen statt. Diese Produktionen verschwinden nicht in Schubladen sondern gehen on Air und bereichern unser Programm. Ausgestrahlt werden die Beiträge je nach Inhalt in der jeweils passenden Sendung.